معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از توان مدیریت بومی برای شتاب بخشیدن به توسعه این استان بهره خواهیم گرفت.

پژمان نیک‌اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم مدیریتی جدید به همه ظرفیت‌ها و جزئیات پروژه‌های مورد نیاز و در حال احداث استان کهگیلویه و بویراحمد واقف هستند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت بومی حاکم بر این استان را موقعیت مناسبی برای شتاب بخشیدن به توسعه دانست و ادامه داد: از ظرفیت مدیریت بومی برای توسعه این استان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همه ما مشکلات را می‌دانیم و با اطلاع از مشکلات درصدد رفع و یا کاهش آن‌ها هستیم زیرا سخن گفتن از مشکلات دردی دوا نمی‌کند.

نیک‌اقبال با بیان اینکه به گشایش و بهبود اوضاع  اعتبارات بسیار امیدوار هستیم، اذعان داشت: امید است با شرایط جدیدی که در کشور به وجود آمده بتوانیم اعتبارات بیشتری را به این استان سرازیر کنیم تا از رهگذر آن عمران و آبادانی بیشتری صورت گیرد.

*اولویت‌های کاری کهگیلویه و بویارحمد در حوزه عمرانی

این مسئول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد، اولویت‌های کاری در حوزه عمرانی این استان را عمران شهری، توسعه راه‌ها، منابع آب و عمران روستاها برشمرد و بیان کرد: اگر پول باشد و همه ارکان تأثیرگذار در مدیریت این استان کمک و همکاری کنند، با توکل بر خدا می‌توانیم کارها را به جلو ببریم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پیگیری پروژه‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز را از برنامه‌های کاری خود دانست و تصریح کرد: بیمارستان‌ها، راه‌ها و استادیوم‌های ورزشی نمونه‌ای از این پروژه‌ها هستند.

وی متذکر شد: تابع شرایط کشور هستیم و در این راه از توان مدیریت بومی برای گسترش ارتباطات بهره می‌گیریم.

نیک‌اقبال در پایان یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد قابلیت‌های زیادی برای توسعه دارد که اگر با مدیریت صحیح به کار گرفته شوند و در کنار آن‌ها پروژه‌های بزرگ و مؤثر احداث شوند، توسعه کهگیلویه و بویراحمد شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۲۰۰۵/ذ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس