رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: طی قراردادی به مبلغ ۴٫۵ میلیارد تومان عملیات نگهداری و روکش آسفالت محور گچساران – خیرآباد در دستور کار قرار گرفته است.

فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کارکنان و پرسنل راهداری شهرستان در خصوص نگهداری جاده‌ها، روکش‌ها و علائم تلاش و جدیت قابل قبولی دارند و به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به کاهش ۵۵ درصدی تصادفات جاده‌ای در گچساران افزود: در این راستا رتبه نخست استان را کسب کردیم که این امر مرهون تلاش کارکنان زحمت‌کش راهداری است.

انصاری با بیان این‌که در گچساران با سیستم حمل و نقل استاندارد فاصله داریم، تصریح کرد: برخی از جاده‌های ما هنوز دو خطه بوده که باید استانداردسازی شده و چهار خطه شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ابراز کرد: چهار خطه کردن جاده‌های ارتباطی گچساران باید ۱۰ سال پیش انجام می‌شد که به دلیل محدودیت‌های مالی این امر عملیاتی نشد.

انصاری با بیان اینکه چهارخطه شدن جاده‌های ارتباطی گچساران کلید خورده است، عنوان کرد: این امر نویدی برای توسعه پایدار سیستم حمل و نقل و در نتیجه توسعه شهری حاصل از توسعه حمل و نقل است.

وی با اشاره به فعالیت اداره راه و شهرسازی گچساران در حوزه راه‌های روستایی گفت: در حوزه روستایی فعالیت‌های قابل قبولی صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح در جوار بهشت زهرای این شهرستان بعد از ۱۱ سال را از دیگر فعالیت‌های این اداره برشمرد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این پروژه در حال بهره‌برداری بوده و مشکل خاصی نیز ندارد.

انصاری محور ارتباطی گچساران-خیرآباد را یکی از محورهای مهم و پرتردد دانست و اضافه کرد: کار بهسازی، نگهداری و روکش آسفالت این محور در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول در اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: طی قراردادی به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برنامه نگهداری و روکش آسفالت محور گچساران به خیرآباد به طول ۲۲ کیلومتر پیش‌بینی شده است.

وی در پایان یادآور شد: هم‌اکنون با تلاش اداره راه و شهرسازی گچساران چهار کیلومتر از این جاده ارتباطی پر تردد بهسازی و روکش آسفالت شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/ن۳۰

منبع : خبرگزاری فارس