مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از حساب ۱۰۰ امام (ره) قریب به ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در استان ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، محمد خانی‌نوذری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه تاسیس حساب ۱۰۰ امام برگزار شده بود، اظهار کرد: از ۲۱ لغایت ۳۱ فروردین به نام دهه حساب ۱۰۰ امام در بنیاد مسکن نامگذاری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن با تاکید بر اینکه این نهاد فعالیت‌های ارزنده‌ای به جامعه هدف خود انجام داده و اعتبارات خوبی از بخش ملی و استانی جذب کرده، گفت: در سال جدید اعتبارات خوبی در مجلس برای بنیاد مسکن مصوب شد که امیدواریم با هماهنگی خوب بین استاندار، نمایندگان مجلس و معاونان استاندار اعتبار خوبی برا لحاظ شود.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی از زمان تاسیس بنیاد مسکن تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد تهسیلات دریافت کردند، گفت: از همکاری خوب بانک‌های عامل در استان تشکر و قدردانی می‌کنیم و انتظار می‌رود همکاری را بیش‌از پیش داشته باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد سهمیه سال جاری استان را یک‌هزار و ۴۲۴ واحد عنوان کرد و گفت: این میزان سهمیه در بانک ملی انعقاد قرارداد شده است.

وی همکاری بانک‌های ملی، کشاورزی، تجارت و سپه را رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: از دیگر بانک‌هایی که سهمیه تسهیلات دریافت کردند تقاضا می‌شود نسبت به پرداخت تسهیلات همکاری لازم را اعمال کنند.

خانی‌نوذری اشاره‌ای به تاسیس حساب ۱۰۰ امام (ره) در بنیاد مسکن داشت و گفت: از این حساب در کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته تاکنون قریب به ۲۰۰ واحد مسکونی در بخش محرومین ساخته شده که می‌طلبد خیرین به این عرصه وارد شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها می‌توانند با تبلیغ بیشتر حساب ۱۰۰ امام خیرین را به این سمت و سو سوق دهند، گفت: نقش ائمه‌ جمعه و جماعات، نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص جذب خیرین در این حوزه بسیار موثر است.

این مسئول انجمن خیرین مسکن‌ساز در کهگیلویه و بویراحمد را بسیار کم‌رنگ عنوان کرد و گفت: از اصحاب رسانه تقاضا داریم که در خصوص ترویج فرهنگ مسکن‌سازی در استان بیشتر تبلیغ کنند و خیرین را به این سمت هدایت کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها زیر ۲۵ هزار نفر مسکن می‌سازد که حدود ۱۰۰ واحد در و قریب به ۴۰ واحد در یاسوج شروع کردیم.

انتهای پیام/‌۸۲۰۱۱/ط۳۰

منبع : فارس نیوز