مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پرو‍ژه‌های نیمه تمام عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید علی‌پور صبح امروز در نشست با رئیس سازمان امور عشایر کشور و مدیران اجرایی این سازمان اظهار کرد: ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اتمام پنج پرو‍ژه نیمه تمام در مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد لازم است که انتظار می‌رود مسئولان استانی و سازمان امور عشایر در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخصیص به موقع این اعتبارات موجب جلوگیری از افزایش هزینه‌های تمام شده این پروژه‌ها در درازمدت می‌شود.

بوی در ادامه تصریح کرد: تأمین آب پمپاژ طسوج، مور زرد زیلایی، پشت کوه باشت، حبیب‌آباد شیبانی و دره جوجق زیلایی از جمله این پرو‍ژه‌ها است.

علی‌پور افزود: برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها به ترتیب، ۵ میلیارد ریال، ۲۲ میلیارد ریال، ۷ میلیارد ریال ۱۰ میلیارد ریال و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور نیز در این نشست از پیگیری‌های اداره‌کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات عشایر این استان تقدیر کرد و گفت: سازمان امور عشایر برای کمک به عشایر این استان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

جهانشاه صدیق افزود: در آینده‌ای نه چندان دور با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و مسئولان سازمان امور عشایر شاهد پیشرفت‌های قابل قبولی در زمینه‌ها مختلف در مناطق عشایری باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام مناطق عشایری این استان تخصیص داده شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ح۲۰

منبع : خبرگزاری فارس