هرچند بر عملکرد اتاق بازرگانی یاسوج نقدهای بسیاری وارد است و در مطلبی جدا به آن هم خواهیم پرداخت اما گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخ دهد که آیا ورود اتاق بازرگانی به حوزه برگزارری همایش های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نتیجه کم کاری ، تنبلی و بی تدبیری مدیران این سازمان است یا دخالت و خود شیرینی اتاق بازرگانی یاسوج ؟!

: استان “ ” یکی از استانهای زیبای “ایران ” و مشهور به چهارفصل است که جاذبه های گردشگری ، آثار باستانی فراوان و سرشار از میراث تاریخی است که می تواند فرصتی مناسب برای جذب گردشگر و افزایش درآمد ساکنان محروم این دیار و معرفی این مناطق باشد .
به گزارش “عصردنا “ ، مدیریت چنانچه از حداقل توانمندی و ذکاوت و هوش مدیریتی برخوردار باشد می تواند فارغ از روزمرگی در این حوزه موفق و استان را با همه زیبایی هایش به دنیا معرفی و از آن برای رفاه مردم بهره برداری نماید اما روند حاکم بر این سازمان نشان می دهد که متاسفانه  مدیریت سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و آثار باستانی کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم نتوانسته است آنچنان که شایسته نام و قدمت این استان و سازمان است بخوبی از موقعیت مدیریتی برای تحرک در این مجموعه استفاده نماید.
در خبرهای چند روز قبل داشتیم که رییس صنایع، معاون و کشاورزی یاسوج از برگزاری  همایش دو روزه معرفی فرصت های گردشگری استان‌های منطقه‌ی چهار کشور با عنوان «گردشگری استان‌های قلب کشور» ۳۱ اردیبهشت‌ماه در یاسوج خبر داده است .! خبری که علی القاعده در حیطه مسئولیت سازمان گردشگری استان است ولی متولی آن شده است و آنچنان که “جبار کیانی ” رئیس استان گفته این اتاق متولی برگزاری چنین همایشی است !!
هرچند بر عملکرد اتاق بازرگانی یاسوج نقدهای بسیاری وارد است و در مطلبی جدا به آن هم خواهیم پرداخت اما سازمان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخ دهد که آیا ورود اتاق بازرگانی به حوزه برگزارری همایش های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نتیجه کم کاری ، تنبلی و بی تدبیری مدیران این سازمان است یا دخالت و خود شیرینی اتاق بازرگانی یاسوج ؟!
“عصردنا ” آماده انتشار جوابیه و توضیحات بیشتر عزیزان مورد خطاب این مطلب می ماند.

منبع : عصردنا