جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: شیوه‌ها و روش‌های جدیدی در حوزه نبرد ناهمطراز در نیروی زمینی سپاه ابداع کرده‌ایم که این شیوه‌ها با تکیه بر اصول پدافند غیرعامل و با تأئید کارشناسان نظامی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه ۲ سیما پخش شد، اظهار داشت: نیروی زمینی در مأموریت‌های خود موفق است و به تعبیر مقام معظم رهبری این نیرو به عنوان ستون فقرات سپاه محسوب می‌شود.
وی افزود: آموزش نیروهای جدید در دانشکده‌های سپاه انجام شده و ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که نیروهای جوان و با سواد در کنار نیروهای باتجربه کار را به پیش می‌برند.
سردار عراقی با بیان اینکه در زمینه جنگ سخت خودمان را با علم روز تطبیق داده‌ایم، گفت: تجهیزات جدید و خوبی توسط نیروی زمینی سپاه بازسازی و برای هر نوع تهدید سخت در شرایط ناهمطراز آماده شده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:‌ در شمال غرب، جنوب شرق و غرب کشور با ابداع جدیدی توسط شهید شوشتری مقوله امنیت را مردمی و پایدار کردیم. یکی از مؤلفه‌های اصلی امنیت نیروهای مسلح هستند که در کنار آن مدارای قومی مذهبی و تحمل سلایق اهمیت زیادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در شمال غرب و جنوب شرق کشور برادران اهل تسنن هستند که کشورهای دیگر تلاش می‌کنند مشکلاتی ایجاد کنند و اختلاف بیاندازند اما شهید شوشتری امنیت را به دست خود مردم و برادران اهل تسنن سپرد و امنیت پایدار ایجاد شد.
سردار عراقی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با تدابیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه در کنار تأمین امنیت در جهت ایجاد رفاه و معیشت مردم این مناطق عمل کرد و امروز امنیت در کشور به صورت یک امنیت پایدار در سراسر کشور ایجاد شده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در این نیرو به دو نقطه برجسته می‌توان اشاره کرد، گفت: یکی ایجاد امنیت در شمال غرب، غرب و جنوب شرق و شهرهای این مناطق مرزی است و دیگری آماده کردن تجهیزات برای یک نبرد ناهمطراز است.
سردار عراقی تأکید کرد: شیوه‌ها و روش‌های جدیدی در حوزه نبرد ناهمطراز در نیروی زمینی سپاه ابداع کرده‌ایم که این شیوه‌ها با تکیه بر اصول پدافند غیرعامل و با تأئید کارشناسان نظامی کشور است.
جانشین فرمانده نیروی زمین سپاه در پایان با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه یک نیروی زمینی حرفه‌ای است، گفت: ابداع جدید این نیرو در شیوه جنگیدن با تانک، توپخانه و آماد بر اساس اصول پدافند غیرعامل در رزمایش‌ها نشان داده شده که موفقیت‌آمیز بوده است.
انتهای خبر/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب