استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: آن عالم ربانی بزرگ مردی از جنس خودمان بود، با زبان خودمان سخن می‌گفت و اعتقادات و افکارمان را خوب می‌شناخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در پیام سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی آمده است: یکسال از عروج ملکوتی عالم ربانی، مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی می‌گذرد، دینداری مردم‌دار که پس از سال‌ها تلاش در دفاع از اسلام و گسترش فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و تربیت شاگردانی وارسته و خلفی شایسته و دانشمند همچون حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی محبت را به دوستداران تمام نمود و حق مدارانه و خالصانه در جوار رحمت حق آرمید.

مردی که به آن‌چه می‌گفت و می‌آموخت حقیقتا باور داشت، همان بزرگ مردی که از جنس خودمان بود، با زبان خودمان سخن می‌گفت و اعتقادات و افکارمان را خوب می‌شناخت و حرمت نگه می‌داشت، مجتهدی که رحلت غم انگیزش کام‌ها را تلخ و دیده‌ها را گریان نمود، یکسال پیش همگان شاهد بودیم که با تشییع تاریخی و به یاد ماندنی، مردم قدرشناس استان چگونه با پیکر مطهر آن یار سفر کرده وداع نمودند.

بدون شک یاد آن فقید سعید و  مبارز مجاهد در حافظه تاریخی کشور و حوزه‌های علمیه جاودان خواهد ماند. به پاس آن همه مجاهدت و ارادت و مردم‌داری، مراسم یکمین سالگرد ارتحال آن عالم وارسته روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ آبان رأس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بعد از ظهر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می‌گردد، انتظار می‌رود مردم ولایتمدار استان با حضور گسترده و پرشور در این مراسم، ارادت خود را نسبت به خاندان عصمت و طهارت و عالمان دین که عمر خود را صرف نشر مکتب حیات بخش اسلام نموده‌اند، تجدید نمایند.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ش

منبع : خبرگزاری فارس