امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت تصریح کرد: این روز حماسه آفریده شد و ملت بصیر و انقلابی ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب یک بار دیگر آری گفتند.

یاسوج ۲۴: خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی قرائت شد.

در خطبه نخست اظهار کرد: رمز پیروزی و ایستادگی در برابر استکبار و در رأس همه آن‌ها آمریکای جهانخوار تهذیب نفس است.

حسینی بیان کرد: اگر می‌خواهیم در برابر حوادث ناگوار مانند سیل و زلزله و وبا در امان باشیم راه آن پاکی و پرهیزگاری است.

این خطیب جمعه در در ادامه خطبه اول با بیان فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکی از مهم‌ترین اصول در این ماه را برقراری امر به معروف و نهی از منکر دانست.

حسینی گفت: باید با زبان ملایم و نرم و با اخلاق اسلامی بدی‌ها را به صاحبان آن‌ها تذکر دهیم و در این راه از سیره ائمه اطهار بهره بگیریم.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت تصریح کرد: این روز حماسه آفریده شد و ملت بصیر و انقلابی ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب یک بار دیگر آری گفتند.

وی افزود: دموکرات‌ترین کشورهای دنیا نیز کمتر از ۵۰ درصد مردم آن‌ها پای صندوق‌های رأی می‌آیند در حالی که در ایران اسلامی ۷۳ درصد مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و به انقلاب و اسلامی و خون شهیدان رأی دادند.

حسینی در ادامه اظهارات خود در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم ایران در انتخابات با حضور حماسی خود قبل از هر چیز به دشمن تو دهنی زدند که این سرمایه‌ای بزرگ برای کشور است.

این خطیب جمعه در کهگیلویه و بویراحمد سپس با محکوم کردن جنایت‌های آل سعود و آل‌خلیفه گفت: آل‌سعود برای ترامپ حکم گاو شیرده‌ای را دارد که ابتدا دلارهای آن‌ها دوشیده می‌شود و سپس خود آن‌ها ذبح می‌شوند.

وی افزود: تاریخ مصرف حکام یهودی آل‌سعود و همچنین حکام وابسته آل‌خلیفه تمام می‌شود و عاقبت ظلم‌های خود را خواهند دید.

امام جمعه یاسوج در ادامه اظهارات خود در جمع نمازگزاران یاسوجی در روز جمعه ۵ خردادماه تصریح کرد: اکنون آقای روحانی دوباره رئیس‌جمهور شده که باید به وعده‌هایی که داده پایبند باشد.

حسینی گفت: آقای روحانی در حرم امام راحل گفته که به عهد خود با مردم پایبند است و اکنون انتظار می‌رود که مردم و دولت به کمک یکدیگر این وعده‌ها را محقق کنند./فارس