مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت‌های پروژه مهر در قالب پنج کمیته برای بازگشایی به موقع مدارس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست هماهنگی پروژه مهر اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تعیین سیاست‌گذاری، برگزاری مستمر نشست‌ها و اجرایی کردن مصوبات در پروژه مهر برای بازگشایی مدارس از ۱۵ تیر تا ۱۵ مهر ماه امسال انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش  گفت: از فعالیت‌های این پروژه و میزان پیشرفت آنها بر اساس برنامه زمانبندی و اجرای بهینه در ادارات و مدارس ارزیابی می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: فعالیت‌های پروژه مهر در قالب پنج کمیته برای بازگشایی به موقع مدارس آغاز شد.

وی افزود: با برگزاری نشست‌های کمیته‌ها و مستند‌سازی فعالیت‌ها گزارش نهایی جمع‌آوری و به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دبیر پروژه مهر نیز اظهار کرد: در پروژه مهر کمیته‌های سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید و صلاحیت و نظارت و ارزیابی فعالیت می‌کنند.

علی هاشمی‌اصل گفت: ثبت‌نام به موقع دانش‌آموزان، نقل و انتقالات، توزیع نیروی انسانی، آماده‌سازی فضای فیزیکی و تهیه تجهیزات و وسایل آموزشی، فعالیت‌های فرهنگ‌سازی، تأیید صلاحیت و ساماندهی نیروی انسانی و نظارت بر فعالیت‌ها از مهم‌ترین موارد پروژه مهر است.

وی گفت: در جهت کیفی بخشی فعالیت‌ها مدیران مدارس به گروه‌های ۱۰ نفره تقسیم و یک الگو برای آنان مشخص و بر اساس الگوی مدرسه‌ای مدیران فعالیت می‌کنند.

دبیر پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان‌ها و مناطق به سه قطب مشخص و در هر قطب نشست‌های آموزشی مدیران با معرفی الگوها برگزار می‌شود.

هاشمی‌اصل خاطرنشان کرد: نشست‌ها و کمیته‌ها هر دو هفته یکبار برگزار و گزارش آن به دبیرخانه ارسال می‌شود.

در این نشست پس از ارائه گزارش از روند تعمیر و تجهیز مدارس توسط بعضی از اعضا، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فعالیت‌های تعمیر و تجهیز در قالب پروژه‌های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد و بالای ۵۰ درصدی که با اعلام آموزش و پرورش از اولویت برخوردار هستند پروژه‌های تعمیری تا مهر ماه انجام می‌شود.

رضا دیودیده اظهار کرد: ضرورت دارد اولویت‌ها از شهرستان‌ها و مناطق دریافت و فقط از طریق اداره‌کل آموزش و پرورش ارائه شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ر۳۰

منبع : فارس نیوز