- خبرگزاری ها
- چهارشنبه 22 ژانویه 2014 - 05:01
۷۲۰ نوع خدمت در سطح دفاتر پیشخوان قابل ارائه به مردم است
معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۲۰ نوع خدمت در سطح دفاتر پیشخوان قابل ارائه به مردم است.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید محنایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولتیها برخی از امور خود را به بخش خصوصی واگذار کنند، چرا که همه امور مردم نباید در انحصار دولت باشد.
وی با بیان اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی به واگذاری برخی امور به بخش خصوصی و کاهش تصدیگری و حجم و بدنه دولت تاکید دارد، تصریح کرد: اما به نظر میرسد این امر برای مدیران دستگاههای اجرایی سخت است.
معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کوچکسازی بدنه دولت، توجه به قانون مدیریت خدمات کشوری، توسعه خدمات الکترونیک و دفاتر پیشخوان و افزایش تعداد خدمت در این دفاتر، سیستمی کردن فعالیتهای درون و برون سازمانی و تکریم ارباب رجوع که از سیاستهای کلان دولت است به دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: این مسائل بخشی از شاخصهای ارزیابی عملکرد در هر دستگاه است.
به گفته محنایی، در حالی که ۷۲۰ نوع خدمت میتوان در دفاتر پیشخوان دولت ارائه داد اما در مجموع در این استان ۳۶ مورد آن انجام میشود و حتی برخی از دفاتر تک خدمتی است.
وی از ایجاد «میز خدمت» در هر کدام از ادارات و دستگاههای اجرای خبر داد و متذکر شد: در محلی کاملا مناسب در هر اداره، میزی به نام میز خدمت قرار خواهد گرفت که یکی از معاونین یا کارشناسان خبره آن به صورت چهره به چهره جوابگوی مشکلات و درخواستهای مردمی بوده و پیگیر امور آنها خواهد بود.
انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ذ۲۰
منبع : فارس نیوز