یاسوج ۲۴: دکتر حسینی در کارگاه آموزشی «کسب و کار تشکل ها» با محوریت «فرهنگ و اقتصاد» که در کنگره ی شهدای یاسوج برگزار شد گفت: توجه به مقوله ی اقتصاد در بین قشر جوان کمتر دیده می شود و این با توجه به شرایط فعلی کشور باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه هجمه ی رسانه ای از سمت غرب با برنامه ریزی مدونی پایه ریزی می شود اظهار کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته از سمت جبهه ی انقلاب مستقر در تهران، کودکان تهرانی روزانه به طور میانگین سه ساعت انیمشین نگاه می کنند که ده تای اول آن ساخت آمریکا هستند.

حسینی اضافه کرد: ژاپن کشوری است که درآمد حاصل از فروش انیمیشن هایش به نسبت درآمد حاصل از فروش نفت ایران بیشتر است و تنها کشوری است که ده انیمیشن اول و برتری که کودکان مشاهده می کنند مربوط به خود ژاپن می باشد.

ایشان ضمن بیان این نکته ی مقام معظم رهبری که به دنبال کار اثرگذار باشید اذعان کرد: ما به این نتیجه رسیدیم یکی از علل اصلی اثربخشی پایین کارهای فرهنگی متکی بودن به هزینه های حاکمیتی است و باید کمی مردمی تر آن را دنبال کرد.

حسینی بازی های اندرویدی و اپ استوری را مهم خواند و افزود: بازی «» نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان پول از ایران خارج کرده است که این در نوع خودش کم نظیر است.

وی حرکت به سمت تولیدات داخلی را از واجبات ای دانست و تشریح کرد: یکی از نمونه کارهای موفق ایرانی در حوزه ی انیمیشن، «شاهزاده ی رومی» بوده که بیش از ۵ میلیارد تومان فروش و یبش از یک میلیون بازدید کننده در سراسر ایران داشته است.