وی افزود: بدون تردید در جو رقابتی که سازمان‌ها در آن قرار دارند و دائماً گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربایند؛ تنها سازمان‌ها و موسساتی می‌توانند به حیات و توسعه روز افزون خود دست پیدا کنند که محور اصلی فعالیت آنها بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات، رضایت، پایداری و وفاداری مشتری باشد.

 کرامت پرهیزگار عصر امروز در نشستی با حضور برخی از مدیران بانکی و کارشناسان بازاریابی در اظهار داشت: امروز در نظام بانکی، سرمایه‌ای با ارزش‌تر از مشتری‌مداری و توجه به رضایت مشتریان وجود ندارد.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: سودمندترین و مناسب‌ترین استراتژی برای بانک‌ها مشتری‌مداری است و در حقیقت بنیان و اساس نظام بانکی، مشتری است.
پرهیزگار با بیان اینکه سیستم مدیریت روابط با مشتری می‎تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند، بیان داشت: شفاف‌سازی خدمات و محصولات برای مشتریان، به جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان و همچنین ارائه خدمات بهتر به آنان کمک می‌کند.
وی افزود: بدون تردید در جو رقابتی که سازمان‌ها در آن قرار دارند و دائماً گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربایند؛ تنها سازمان‌ها و موسساتی می‌توانند به حیات و توسعه روز افزون خود دست پیدا کنند که محور اصلی فعالیت آنها بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات، رضایت، پایداری و وفاداری مشتری باشد.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارکنان باید صبر و حوصله و مشتری‌مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده و محصولات و خدمات بانک را برای مشتریان تشریح کنند.
پرهیزکار در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری کلاس آموزشی بازاریابی در بانک مهر اقتصاد اشاره و ابراز داشت: این کارگاه بنا به ضرورت تعریفی از منشور اخلاقی، راهبرد و چشم‌انداز بازاریابی در این بانک برگزار شده است.
پرهیزگار گفت: تشریح بازاریابی محتوا برای همه کارکنان و به خصوص تحویل‌داران بانک‌ها ضرورت دارد.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان بازاریابی چریکی را نوع دیگری از بازاریابی عنوان کرد و گفت: این نوع بازاریابی همراه با صداقت و عدم خلف وعده تحرک و جنب و جوش خاصی ایجاد می‌کند که در این دوره برای کارکنان این بانک تشریح شد.
وی در پایان گفت: در این دوره آموزشی علاوه بر ارائه مطالب علمی به شرکت کنندگان در خصوص مشکلات بانک و رفع آنها تبادل نظر و به سوالات و ابهامات کاری شرکت کنندگان در خصوص مسائل مختلف بانکی به خصوص در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی پاسخ داده شد.
منبع :